• Pradžia
  • Naujienos
  • Apie fondą
    • Idėja
    • 15 metų „Rugutei“
    • 10 metų „Rugutei“
    • Nuveikti darbai
    • Projektai
    • Ataskaita
      • Gauta parama
      • Suteikta labdara ir/arba parama
    • Savanorystė
    • Spauda
  • Parama
  • Rėmėjai
  • Apie Rugilę
    • Rugutė
    • Ligos istorija
      • Anamnezė
      • KT tyrimai
      • Abejonės
    • Foto albumas
    • Padėka
  • Forumas
  • Foto galerija
Pradžia arrow Gyvenimas su liga arrow Mokykla / Darželis
  • facebook facebook
  • Paieška Paieška
  • Kontaktai Kontaktai
  • EN EN

Piktybinės ligos

Bendra informacija
Piktybiniai navikai
Vaikams apie ligą
Gyvenimas su liga
Papildoma informacija

Vaikų sala

Vaikų istorijos
Svajonės
Atminkime juos
Vaikų piešiniai

Nuorodos

Vaikams
Laisvalaikis
Teisės aktai
Tinklalapio žemėlapis
2 sasutės
Vestuvių šventė
WFILTERS
Sąskaita123.lt

Mokykla / Darželis

Straipsnio turinys
Mokykla / Darželis
Mokyklos informavimas
Klasės draugai
Grįžimas į mokyklą
Darželinukai
Gydymo padariniai
Nepagydomai sergantis vaikas
Puslapis 6 iš 7
 
Atokūs gydymo padariniai kognityvinėms (pažinimo) funkcijoms
 
Šiuolaikinis vėžiu sergančių vaikų gydymas žymiai padidino išgyvenusiųjų skaičių, bet to pasiekta ne be padarinių. Kai kuriems vaikams, dėl vaistų poveikio centrinei nervų sistemai, pasireiškia sugebėjimo mokytis, socialinio elgesio pasikeitimai. Be vaistų, tai gali sukelti ir ilgas mokyklos nelankymas bei nebendravimas su draugais. Svarbu, kad tėvai ir mokytojai budriai sektų, ar neatsiranda tokių problemų, siekiant laiku padėti.
 
Mokymosi sutrikimą gali rodyti naujai atsiradęs sunkumas, susijęs su bent vienu iš žemiau nurodytu darbu:
 
- rašymas;
- skaitymas;
- skaitomo teksto suvokimas;
- matematikos įsisavinimas, uždavinių sprendimas, darbas su stulpeliais, grafikais, skaičiavimo mašinėle, kompiuteriu;
- dėmesio sutelkimas;
- atmintis;
- planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
- socialinė branda ir įgūdžiai.
 
Tėvams reikėtų sunerimti, jei:
 
- iki ligos vaikas mokėsi 9-10, o dabar 7-8, nors laiko prie pamokų praleidžia tiek pat;
- tą, ką anksčiau paruošdavo per valandą, dabar ruošia tris;
- perskaitęs tekstą sunkiai atpasakoja;
- iš mokyklos grįžta susierzinęs ir sako, kad nesupranta visko taip gerai, kaip kiti vaikai;
- mokytoja pasiskundžia, kad jūsų vaikas „nesutelkia dėmesio“ arba „turėtų mokytis daugiau“.
 
Jei atpažinote bent vieną iš situacijų, jūsų vaikui reikia papildomo ugdymo. Vaikai po chemoterapijos ar spindulinio gydymo dažniausiai atsilieka nuo bendraamžių atliekant užduotis, kur reikia greito informacijos apdorojimo įgūdžių, trumpalaikės atminties, nuoseklių veiksmų, organizacinių sugebėjimų.
 

<< Ankstesnis - Kitas >>

 
[ Atgal ]

Draugystės tiltas Švedija - Lietuva

Džiaugsmo šventėDžiaugiamės 2007 – aisiais užsimezgusiu šiltu ryšiu su švedu Bengt Nilsson, per Kalėdas mūsų Kapitonus džiuginančiu dovanėlėmis, suorganizavusiu lietuvių kelionę į „Džiaugsmo šventę“ Švedijoje...
Plačiau...

Tarptautinė vaikų, sergančių leukemija, savaitė Turkijoje

Losev 2006 metais „Rugutės“ fondas gavo nuostabų LOSEV fondo kvietimą – atsiųsti vieną ligoniuką, kartu su mama, dalyvauti Tarptautinėje vaikų, sergančių leukemija, savaitėje, organizuojamoje Turkijoje.
  Plačiau...
RocketTheme Joomla Templates